MANAŽER / PROVOZNÍ PROJEKTOVÉ KANCELÁŘE | AMPeng s.r.o
NAPIŠTE NÁM A STAŇTE SE ČLENEM NAŠEHO TÝMU.

MANAŽER / PROVOZNÍ PROJEKTOVÉ KANCELÁŘE

NAPIŠTE NÁM A STAŇTE SE ČLENEM NAŠEHO TÝMU.

Společnost Ampeng s.r.o. hledá do svého týmu nového šikovného kolegu/kolegyni na pozici manažer / provozní projektové kanceláře. Pozice je vhodná pro absolventy středních a vysokých škol technického směru. Nabízíme práci v mladém kolektivu i odpovídající ohodnocení. Práce v Praze na HPP.

 

Co Vás bude čekat?

  • Komunikace s klienty a projekčními kancelářemi
  • Stanovování úkolů jednotlivým zaměstnancům společně s hlavním inženýrem projektu a dohled nad jejich plněním
  • Vedení zakázek            
    • zajištění podkladů pro tvorbu cenových nabídek
    • zasílání cenových nabídek klientovi     
    • kontrola smluv a objednávek, komunikace s klienty ohledně smluvních podmínek, zajišťování podpisů, evidence smluv a objednávek
    • správa interního pracovního systému (zadávání nových zakázek do systému, přidělování pracovních úkolů), případná komunikace s vývojářem systému
  • Fakturační činnost
    • pravidelná kontrola zakázek, ověřování možnosti fakturace s klientem
    • příprava podkladů pro fakturace, vytváření a zasílání faktur klientovi dle smluvních podmínek
    • tvorba měsíčních přehledových tabulek fakturace
    • dohled nad splatnostmi faktur, vyřizování pohledávek, komunikace s klienty - dlužníky (písemné zasílání upomínek, telefonické kontaktování)
  • Personální podpora zaměstnanců
    • zaškolování nově nastupujících kolegů s provozem kanceláře
    • správa MultiSport karet
    • zajištování a předávání firemních mobilních telefonů a klíčů od kanceláře, tvorba předávacích protokolů a jejich evidence
    • organizace brigádníků a jejich docházky
  • Provozní činnosti kanceláře
    • správa firemních automobilů (zajišťování servisů, výměny kol, čištění)
    • správa a komunikace s poskytovatelem firemních mobilních služeb, vyjednávání smluvních podmínek a zajišťování prodloužení / nové smlouvy
    • zajišťování kancelářských potřeb a komunikace s dodavateli
    • zajišťování servisů, oprav tiskáren a dodávky tonerů
    • komunikace se správcem budovy sídla firmy
    • zajišťování pravidelného čištění koberců úklidovou firmou
  • Správa sociálních sítí (IG, Facebook)
    • zveřejňování pravidelných příspěvků
  • Správa webových stránek
    • aktualizace informací a referencí
  • Další aktivity
    • zajišťování firemních akcí
    • zajišťování focení zaměstnanců na webové stránky

 

Na co se můžete těšit?

  • Příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Služební telefon i pro soukromé účely
  • 5 týdnů dovolené
  • MultiSport kartu

 

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ / SŠ vzdělání
  • Znalost v programech AutoCad a MS Office
  • Orientace v technických výkresech
  • Technické myšlení
  • Komunikativnost
  • Schopnost plánování a organizace
  • Samostatnost a iniciativu
  • Spolehlivost a zodpovědnost
  • Ochotu rozvíjet své schopnosti a vzdělávat se

 

Co také oceníme?

  • Zkušenosti z oboru
  • Světový jazyk (angličtina, ruština, němčina)
  • Řidičský průkaz sk. B

 

Kdy můžete nastoupit?

  • Od 12/2022 nebo dohodou

Chceš být součástí našeho týmu?

JAKO PRVNÍ KROK STAČÍ VYPLNIT A ZASLAT FORMULÁŘ.

 

Odesláním souhlasíte s přeposláním údajů do naší e-mailové schránky.
Formulář- zpráva po odeslání
Děkujeme Vám za projevený zájem stát se součástí našeho týmu!

Brzy se Vám ozveme, abychom se domluvili na dalším postupu.